babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 10 października 2013

10.10.2013 Sprawy babusine

1. Final ... Po długich i dziwnych negocjacjach wreszcie podpisanie umowy . Wszyscy już krzyżyk na tym kliencie postawili , ale coś mi mówiło,że przyjdą w łachę i przyszli. Ciekawe jak potoczy się współpraca...
2. Kupiłam sobie zimowe botki . Mogłyby mieć z 3 cm wyższą cholewkę , ale mogą być i takie jak są . Poza tym wszystko zgodnie z założeniem . Bez futerka, wiązane , na 5cm obcasie. Wczoraj w Daischmanie przy okazji wyjazdu do klienta . Jeden problem z głowy . 
3. Naprawiają nam chodnik przed blokiem . Na razie panuje ogólny bałagan , ale już coś widać . No i podsypali te zapadnięte fragmenty jezdni. Ładnie będzie. 
4. Nasza drużyna siatkarzy wygrała swój pierwszy mecz pierwszoligowy. Znaczy kasa nie poszła na marne. 
5. Zaczęłam czytać "Grę o Tron" . Wciąga 
6. Coś mi dziś dokucza ból głowy 

2 komentarze:

  1. Na moje nogi dostać botki, to duży problem, podbicie przeszkadza. A Ciebie podziwiam, że jeszcze na takim wysokim obcasie możesz chodzić. Juz od dziesięciu lat biegam na plaskaczach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeważnie też , ale 5 cm to jeszcze do przyjęcia. Mam półbuty na 6 cm - obcasie i już tylko raz po raz je zakładam , bo nie daję rady.

    OdpowiedzUsuń