babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 28 marca 2013

28.03.2013 Żółte pisanki na zielonej trawce

- dostałam dziś niezliczoną ilość meili z tym własnie motywem od różnych takich co chcą mi coś sprzedać , kredyty na ten przykład , albo reklamę albo coś innego . Nie wiadomo dlaczego wszyscy kochają w tym roku ten motyw. Moda jakaś czy co ? 
U mnie praca przedświąteczna wre.Pasztet i "fałszywy zając " w piecyku się rumienią , dostatkiem w domu pachnie , ciasto na mini-mazurki w lodówce się schładza , mężuś bojowe zadanie kupienia olejku cytrynowego do ciasta dostał i teraz po markecie krąży w poszukiwaniu rzeczonego . Pojechał  po półkę do naszego gramofonu więc mu przy okazji zleciłam.. 
Wieczorem spróbuję zrobić jeszcze jakieś dekoracje ,żeby bardziej kolorowo w domu było, bo na wiosenną zieleń się nie zanosi. 
Właśnie skończyły mi się kolejne zimowe buty. Trzy lata już mają , Nowych zimowych butów kupować na wiosnę  nie będę.  
Do wspominek dorzuciłam nowy kawałek . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz