babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 25 marca 2013

25.03.2013 Sprawy babusine

Zachrypłam . Skrzypię jak zardzewiałe zawiasy. W ogóle dół mnie łapie. Wszystko w poprzek . Wiem , to przez ten wredny przednówek , a właściwie to upartą zimę .Wciąż mroźno i wszystko pod śniegiem . Od środy zaczynam świąteczne pichcenie , choć wcale mi się nie chce. Prasować tez mi się nie chce , ale jeśli dziś tego nie zrobię , to mi ta cała sterta szmat na święta zostanie w szafie . 
Tak poza tym to nic ciekawego . Testujemy nasz nowy nabytek. Miło posłuchać starych winyli.. A mamy parę białych kruków .  I oczywiście więcej jak połowy nie pamiętaliśmy ,że mamy .

4 komentarze:

  1. lubię trzask winylowych płyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają swój urok i jakoś tak cieplej brzmią niż zapisy cyfrowe

      Usuń
  2. A ja chyba nic nie zrobię, jak tak nadal tu bedzie wiało!
    O, i musze pomysleć też o kupnie adapteru. mam tyle fajnych, starych płyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego naszło i kupił . Było warto, bo jak wspomniałam miło posłuchać staroci

      Usuń