babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 19 lutego 2013

19.02.2013 Spraw babusinych kilka

Dziś epoka lodowcowa . Sypało prawie całą noc i cały dzień . Teraz przerwa ale pewnie będzie ciąg dalszy , przynajmniej tak wgląda.  U mnie na oknach jednak wiosna. Rano podlewając kwiatki stwierdziłam ,że każdy ma jakieś zupełnie młode listki albo pędy i storczyk zakwitł ponownie , ale one kwitną podobno niezależnie od pory roku - tak twierdzą moje synowe. Ja storczyka mam dopiero po raz pierwszy . Dostaliśmy go we wrześniu na rocznicę ślubu . Przekwitł zaraz po nowym roku , a za chwilę znów wypuścił . Pączki miał już od kilku dni a dziś jeden się rozwinął .  Jak to przyroda wie kiedy jej czas. 
     Febry zaczynają przysychać , w każdym razie już nie bolą i nie swędzą . Maść propolisową kupiłam w locie przy okazji załatwiania spraw na poczcie. A propos sklepiku z ziołami. Kiedy weszłam jakiś gość stał przy ladzie i coś kupował . Zielarka wymieniła kwotę  18,50 , a gość na to : " a w necie to mają po 15,00zł " . Zielarka na to : " rozumiem ,że przesyłkę z netu ma pan za darmo" , gość na to :" nie , ale to tylko 15,00zł " , pani zielarka zrobiła oczy , (ja chyba jeszcze większe , ale się nie wtrącam) i mówi " proszę sobie policzyć ile to będzie z przesyłką ". A gość swoje ,"  no tak , ale w necie jest taniej" . Zielarka na to ," skoro tak tanio to musi pan w necie kupić " . W końcu wziął ten preparat , bo " nie chce mu się czekać aż przyślą " ale wychodząc jeszcze powtórzył swoje " w necie taniej" . Zielarka skomentowała ,że klienci tak się zachwycają cenami z netu,że nie doliczają przesyłek. Hmmm, coś o tym wiem .
Porządki wiosenne czas by było zacząć . Może w sobotę , o ile na imieniny do syna i urodziny synowej nie pójdziemy , bo młodzież się na po chrzcinową kawę wybiera w niedzielę - do pracusia . Czekali trochę z tym Chrztem od października , ale teraz chyba taka moda.  
Jeszcze jeden symptom wiosny ; Amun przysłał świąteczne kartki . 
W sklepach zamiany kolekcji , aż się roi w oczach od wiosennych kolorów 

1 komentarz:

  1. U nas śnieży od wczoraj i końca nie widać!
    Nawet nasz grudnik oszalał, bo ma piekne pąki kwiatowe!

    OdpowiedzUsuń