babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 20 lutego 2013

20.02.2013 Wstępny podział

zaprowadziłam w szafie ciuchowej ; na to co do dalszej eksploatacji, to co do sprzedania na jakimś ciuchowym forum lub powszechnie znanej aukcji i na to co do wydania do opieki społecznej . Z końcem zimy pójdą jeszcze swetry . Trochę już znoszone więc do opieki .  Przewiew w szafie mam ,że hej , a jak przy okazji zarobię z 10zł od sztuki sprzedawanej to tym lepiej. 
Mózg mi pęka od nadmiaru roboty ; dobrze,że jest kryzys , bo gdyby go nie było to ja nie wiem co by się działo. 
Śnieg sypie sobie dalej - prawie bez przerwy od trzech dni. A mnie już zielonego koloru zaczyna brakować. Chyba w sobotę kupię jakiś bukiet tulipanów na poprawienie nastroju.
Dobra , nie będę się dziś więcej produkować , po tym tygodniu pisania ofert mam spadek możliwości intelektualnych , muszę odreagować przy robótkach .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz