babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 26 czerwca 2012

26.06.2012 Zmartwiłam się trochę

stolarz własnie mi przysłał meila, że niestety meble zrobi dopiero za 2 tygodnie  . To przez fronty. Jak zawsze fantazja mnie poniosła i wybrałam sobie kolor , który jest w "odwrocie" . W fabryce brakło folii w tym kolorze. Wcześniej tych frontów zamówić nie mógł, bo póki nie było płytek nie znał dokładnych wymiarów. No i wyszło jak wyszło. Eeeehhh . I na dodatek blat , który wybrałam jest niewymiarowy . Trzeba by było zakupić 2 sztuki tylko po to,żeby z drugiego odciąć niecały metr. No diabli nadali ! Jak ja nie lubię , jak coś idzie nie po mojej myśli. 
Tak poza tym , nadal sporo roboty . Przynajmniej do połowy lipca bezrobocie nam nie zagraża . nawet krótki zastój . 
Wspominek ciąg dalszy już na swoim miejscu.. 
Na dworze zimno i wietrznie. 

1 komentarz:

  1. A u mnie właśnie słońce wychodzi, po całym zachmurzonym dniu, wreszcie trochę słońca.

    OdpowiedzUsuń