babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

4.04.2011 Niepolitycznie

A już myślałam ,że zakupy w Biedronce to już kres możliwości prezesunia opozycji. A tu w sobotę nowy szport ( dla niezorientowanych spoza Wielkopolski :szport = żart, dowcip , kawał, zabawne zdarzenie) . Nooo, zabawne to to nie jest , ale szczerze mówiąc nie wiedziałam w pierwszej chwili czy to nie czasem primaaprilisowy żart. Ni mniej ni więcej tylko oświadczył społeczeństwu, że Ślązacy to nie Polacy tylko zakamuflowani Niemcy. Nosz „kurna chata „ !!! To znaczy ,że jak ktoś się ze swoim regionem identyfikuje to nie Polak . To tak jak by mnie i mojej rodzinie , którzy żyjemy tu w Wielkopolsce od kilku wieków zarzucić ,że my nie Polacy tylko Niemcy . Przyznam się ,że nie wiem co o tym myśleć. Albo gość kompletnie nie ma pojęcia o historii swojego Kraju , albo już mu całkiem na łeb padło. Innej opcji nie ma. No chyba,że ktoś mu zapłacił, żeby Polaków zantagonizował , doprowadził do obudzenia nacjonalizmów, i reanimował stare regionalne animozje . To samo zresztą mówi o Kaszubach , bo mają swój język i przyznają się swoich korzeni – no i Premier jest Kaszubem. A jego przydupasy jak zwykle, teraz po fakcie usiłują tłumaczyć ciemnemu ludowi , co autor miał na myśli.. Tyle,że lud wcale taki ciemny nie jest , ale skąd on ma to wiedzieć skoro się z ludem nie identyfikuje tylko nim pogardza. I jednak wyszedł „szport” , bo nad tym można się tylko z politowaniem uśmiechnąć . Można się też skrzyknąć na necie w celu ...– nie ,nie napiszę , przemilczę w jakim celu można się skrzyknąć . Ciekawa jestem z czym wypali w związku z 10 kwietnia . Kolejny marsz z pochodniami czy może pucz albo secesja. Tak czy inaczej nic mnie już nie zdziwi w wykonaniu prezesunia. .

1 komentarz:

  1. Ja juz dawno stwierdziłam, że mu coś padło na mózg. Bliźniacy tak mają i to chyba jedyne co się sprawdziło w tym wypadku!

    OdpowiedzUsuń