babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 3 marca 2024

3.03.2024 Żeby nie psuć

 porządku rzeczy melduję się tu posłusznie jak co wieczór. Wciągnęło mnie słowo pisane , epoka późnego PRL-u i peerlowski "underground" czyli MO, SB i kapitalistyczny imperializm kontra swojskie wampiry i inne umarlaki z warszawskiej Pragi. Ma fantazję pan Pilipiuk . Chyba częściej będę zaglądać do jego książek. Bardzo mi ten typ humoru i formuła pisania odpowiada . Dobrej nocy życzę i nurkuję z powrotem w mroczny świat realnego wampiryzmu. 

4 komentarze:

  1. Ja tez kiedys sie zamelduje w tym swiecie (juz nawet dostalam jedna ksiazek od Lucii, ale narazie to zajeta jestem poznawaniem tworczosci Nicka C . Dobranoc Aga T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , nie źle się bawię przy tej książce a jak skończysz zgłębiac twórczość Nicka C, to posłuchaj Blackmore;s Night . Odkąd odkryłam twórczość legendy Deep Purple i jego żony , nie mogę ich przestać słuchać. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tak mamy jedną jego książkę. Jeszcze nie ruszoną przeze mnie " Carska manierka". To skoczy na bliższe miejsce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! to jeden z nowszych tomów opowiadań z historią w tle. Ja na razie zaczęłam od tych starszych. Jest co czytać.

      Usuń