babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 15 stycznia 2024

15.01.2024 Parę tematów

 codziennych . Trochę ospały ten poniedziałek , za wiele się nie działo w pracy . Mnie tam rybki , jest robota to ją robimy , nie ma to luzik . Zawsze tak było. I tak pracujemy zadaniowo , każdy wie co ma robić a jak się trafi taki dzień jak dziś to też dobrze. Rozebrałyśmy z synową biurową choinkę . Trzeba jeszcze na podwórko wystawić i pociąć , ale może jak nie będzie tak wiało jak dziś albo jak chłopaki się dadzą namówić . Uważają , że choinka to nasza sprawa . Oni co najwyżej mogą pociąć. A niech im... Gminna afera , o którą przypadkiem się ocieramy zatacza szersze kręgi. Te finansowe. Nam jednak nic zarzucić nie można , mamy papiery w porządku. Dziś wysłałam po raz kolejny o co prosili i doszłam do wniosku , że to co oni u nas kupili to są "hefty" w porównaniu z resztą . Ciekawa jestem jak to się skończy, ale jeśli jest tak jak chodzą słuchy i faktycznie fałszowali dokumenty to będzie się działo...

Nasz kolega z powiatu zaprosił nas na koncert kolęd w wykonaniu Eneja . Powiat ma darmowe bilety, a że pracujemy dla nich , to nam zaproponowali. Młodzież się nie wybiera , bo już mają inne plany ale my owszem. Wprawdzie dziś się dowiedziałam , że w piątek po południu nasz blok ma kolędę ale mam to w poważaniu. Idziemy na koncert . Nie zawsze jest taka okazja . 


2 komentarze:

  1. Koncert zawsze porządany. Bawcie się na nim z przyjemnością. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Enej fajnie gra , słyszałam w ich wykonaniu kolędy i bardzo mi się podobały .A koncert nażywo to w ogóle fajna sprawa jaki by nie był.

      Usuń