babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 31 lipca 2023

31.07.2023 Najgorszy ( chyba) jak dotąd miesiąc tego roku

 za nami. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej. I obym w dobry czas wypowiedziała. Zostawmy więc stare sprawy.  Pogoda mnie osobiście dopieszcza; ochłodziło się do ok. 23 stopni i trochę pada. No, w naszym rejonie bardziej udaje , ale jednak. Trawniki się zazieleniły. 

Dziś walczę z furą ogórków. Przygotowałam na sałatkę według przepisu synowej, zaraz będę pakować w słoiki i pasteryzować. No tak, znów mnie wzięło na przetwory , na przekór wszystkiemu. 

A tak poza tym znów się pochwalę naszą wnusią . Zdała egzamin Cambridge na poziomie A2 z wynikiem w połowie skali punktacyjnej. Nie wiem jak to jest z tą punktacją ale pomiędzy 130 a 137 punktów to jest połowa . Najmniej mogło być 100 punktów żeby egzamin został zaliczony. Puchniemy z dumy ! 

Auto odebrałam z naprawy , pożyczone oddałam , ale co mnie po kieszeni walnęło, to walnęło. 

4 komentarze:

  1. I tego się trzymaj - będzie lepiej. Wszak i pogoda jako taka, i zapraw coraz więcej, no i możesz być dumna z Wnuczki!
    Pozdrawiam serdecznie!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, parę pozytywów też się znajdzie, choć w mniejszości. Buziaki!

      Usuń
  2. Kolejne gratulacje pannie Wnusi. Ja też mam nadzieję, że druga połowa roku będzie lepsza. Też nam ten rok w pierwszej połowie dowalił. Przetworów nie robię. Dla dwóch osób. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były lata tłuste , przyszły chude. Oby szybko odeszły w niebyt. Dziękuję w imieniu wnusi za gratulacje.

      Usuń