babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 23 marca 2023

23.03.2023 Coś nie coś udało mi się pozałatwiac

 Nie wszystko idzie po mojej myśli, wyjazd na Kaszuby szczególnie . Braki w domkach i na razie nie mam pomysłu jak sprawę rozwiązać i nie pożreć się z wszystkimi. Daję sobie czas do końca marca . 

Młodzież wczoraj zrobiła ogłoszenie i telefon im się urywa . Dziś już jechali posprzątać , bo w weekend przyjadą potencjalni klienci na domek. 

Pojechałam dziś do miasta przymuszona koniecznością załatwienia zmiany numeru rachunku bankowego. Jeden z naszych baków wygasza konta firmowe . Musieliśmy zmienić . To co prawda tylko takie rezerwowe konto, którego nie podajemy na fakturach a zbieramy na nim środki na inwestycje , ale jednak zgłosić je trzeba skoro jest na firmie. Szybko mi poszło . Nawet nie myślałam , że wystarczy tylko zanieść wypełniony wniosek a resztę zrobi urzędniczka. Plus dla naszej gminy. Ledwie wróciłam do biura a już dostałam potwierdzenie wprowadzenia zmiany na pocztę meilową .  Przy okazji wpadłam na pocztę tradycyjną. Cud , że ten relikt przeszłości jeszcze funkcjonuje. Niemal cała korespondencja idzie meilowo a paczki firmami kurierskimi. Jeśli nie zmienią sposobu działania, to długiego życia im nie wróżę . Chyba wyczerpała się już formuła tradycyjnej poczty. No i najlepsze; zrobiłam zakupy na święta . Sklep mięsny jest na przeciw poczty, akurat ludzi nie było to weszłam. I mam , wszystko co potrzebne na fałszywego zająca i pasztet i nawet białą kiełbasę . Tę ostatnią raczej w ilości symbolicznej , bo chętnych na nią mało. A za oknami wiosna. Zauważyłam już rozkwitającą forsycję . 

2 komentarze:

  1. Samo życie. Dobrze że są chętni na domek. I zakupy masz z głowy. A urlop się jeszcze rozwiąże z czasem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy tak na 60% mam ograne. Jutro dokupię mąkę , masło i takie tam potrzebne do pieczenia a potem to już to co będzie konieczne na bieżąco. Urlop będzie. Dla nas domków wystarczy , gorzej, że jest paru "na przyczepkę " a są dodatkowo wolne tylko 3 pokoiki dwuosobowe. Jak by nie liczyć o 4 pokoje lub 2 domki za mało.

      Usuń