babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 15 grudnia 2021

15.12.2021 Marny ten koniec roku

 roboty nadal marne i niskobudżetowe, przepisy na nowy rok o kant dupy roztrzaskać , kasa schodzi bo schodzi , drogo jak sk....n , o towar do pracy trudno, zaraza nie odpuściła... Dawno już tak nie było. Niech się ten rok skończy...  Staram się jakoś od tego odciąć , ale się nie da.  Dzień pracy dość narwany i w biegu. Mężuś już o 6 rano z domu wyjeżdżał. I tak będzie świąt . Każdy czekał na ostatnią minutę i wyszło jak wyszło, zagęściło się. 

Ze spraw świątecznych zmajstrowałam następny kawałek dekoracji . Schowam ją na czas pieczenia pierniczków , żeby dzieciaczki miały niespodziankę. czeka mnie jeszcze trochę pracy zanim zasiądziemy do stołu . Tak poza tym ustawiłam w wazonach  i zawiesiłam pod sufitem jemiołę . Wiadomo: "bez jemioły roczek goły" , no to musi być , a że  się trafił gość , co sprzedaje i to 50m od naszego biura no to się załapałam . Robi się świąteczniej. Chociaż tyle.



6 komentarzy:

  1. Jemioły jeszcze nowej nie mam. Ale będzie. Też czekam na koniec tego roku. Jakiś taki byle jaki był. Trzymajmy się.😊

    OdpowiedzUsuń
  2. domagam się zdjęć tych dekoracji, ozdób itp. pozdrawaiam Graża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą zdjęcia ale w sobotę , jeśli dam radę lub w niedzielę , bo wtedy będzie już choinka z prezentami pod nią i wszystkie inne drobiazgi

      Usuń
  3. Dobrze jednak żyć chociaż z odrobiną nadziei na lepsze!
    Przytulam ciepło! :-))))

    OdpowiedzUsuń