babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 1 kwietnia 2021

1.04.2021 Ale pachnie !

 Pieką sie właśnie w piekarniku  pasztet z pistacjami i fałszywy zając . Niektórzy mówią na to klops , albo pieczeń rzymska z jajkiem ale ja wolę jak w dzieciństwie "fałszywy zając" . I czy nie brzmi bardziej wielkanocnie?  Udekoruję go zielonym , żeby było jeszcze bardziej świątecznie.  Będzie pysznie, zwłaszcza, że jeszcze parę innych  przysmaków się znajdzie. 

Wkręciłam dziś pracusia. Przyszedł list dla niego - nic szczególnego; firmowy z fakturą ale z jego nazwiskiem , bo to on zamawiał jakąś część , włożyłam w drugą kopertę , przykleiłam adres który wydrukowałam, stary znaczek i narysowałam czerwonym pisakiem  dwa serduszka  i położyłam mu na biurku . Jak tylko przyszli 'nakrzyczałam " na niego, że co sobie myśli ; kochankom podaje firmowy adres żeby żona się nie dowiedziała, że mu listy z serduszkami wysyłają. Udało mi się śmiertelnie poważną minę zachować . Pracusiowi szczęka do podłogi opadła już na wejściu , a jak zobaczył kopertę z serduszkami na biurku , to z wrażenia usiadł.  Sprawa się wyjaśniła jak otworzył.  Kulaliśmy się ze śmiechu .  Udał mi się prima aprilis. 

Kupiłam na święta dwa numery Focusa , jeden o samurajach dla mężusia ( lubi takie klimaty) i dla  siebie o zakonie krzyżackim . Jak zdążę to może sobie jeszcze jakąś książkę zorganizuję . A co sobie będę żałować , jak świętować to na całego.  Zamierzam ubrać się w nową sukienkę , którą niedawno pokazywałam a mężusiowi uszykować koszulkę do spinek do mankietów i jedwabny krawat . No , bo kiedy jak nie w święta ?  


4 komentarze:

  1. I super. Najważniejsze, ze Ci się chciało. A Święta? troche przysmaków. zapachy i fiu... przejdą Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ze dwa dni wolne po świętach bym chętnie zaliczyła. Odbuziakowuję

      Usuń
  2. U nas też na klops mówiło się "fałszywy zając"! Mnie wkręcił Synek-Muminek, że Morawiecki zrezygnował z premierowania! Ależ miał radochę, jak zaczęliśmy dyskutować, kto będzie następcą. Już nawet nie pamiętam ile lat to się nikomu nie udało! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taki wkręt to chyba też bym się dała nabrać. Tak to jest jak człowiekowi się coś marzy. Buziaki!

      Usuń