babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 7 grudnia 2020

7.12.2020 Sprawy babusine

 W biurze niespodzianka ; zastałam ubraną choinkę . Sztuczną , w białym kolorze , udekorowaną granatowymi bombkami . Wnusia zrobiła nam taki żarcik .Zostawiła kartkę, że mogę zdemontować , bo wie, że mam firmowe bombki i dziadek mówił, o żywej choince. No to mobilizacja ; pojechaliśmy na zieleniak kupić żywą . Z pomocą wnuczka udekorowaliśmy w kolorze naszego biura czyli na turkusowo. No i mamy już trochę świątecznego nastroju w biurze . Niefarty nadal nas prześladują ; starszy synalek stracił telefon. Utopił się w sedesie. Jak mu się to udało ???  Ciekawostka ... Po prawdzie to ja też kiedyś utopiłam , ale  mój nie ucierpiał , wysuszyłam i było po sprawie , a jego wysiadł. I znów niezaplanowany wydatek. Noooszszzzz... 

Domowo na  razie bez pośpiechu, kontynuujemy wieczorne spacerki i dobrze nam to robi. Co prawda wiało dziś niemożliwie , ale i tak zaliczyliśmy zwykłą trasę. 

Tak poza tym zamówiłam sobie cd z muzyką świąteczną ; nowości Blackmore;s Night i Tarji Turunen. Słuchałam dema  i bardzo mi sie spodobało. 

2 komentarze:

  1. Nie on jedyny. Teraz do toalety ludzie chodzą z telefonem. Kiedyś z książką.😀zdarza się więc.
    Czyli w biurze świątecznie. U nas jutro dzień wolny od pracy. Kościelne włoskie święto. Zaczynamy odliczać do Świąt. Ciekawe jak jutro ze sklepami u nas. Otwarte jak w niedzielę czy nie. Buziaki.
    Ślizgawki na placu Arringo w tym roku nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na ślizgawki raczej nie ma szans. Temperatury na dużych plusach , no i zaraza się szerzy .

      Usuń