babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 15 listopada 2020

15.11.2020 Obżarstwo ...

 stanowczo za dobrze gotują moje synowe. Byliśmy na urodzinowym obiadku i kawce u wnusi . Zrobiły kluski śląskie z gulaszem i modrą kapustą . Wieki całe nie jadłam . Oczywiście w ilości jak na pułk wojska . Już nie pamiętam kiedy tak dużo zjadłam . Oczywiście potem było jeszcze słodkie i kawa .  Póki co do połowy grudnia przerwa w imprezowaniu. Wnusia oprócz prezentu , który sobie wybrała dostała prezent specjalny ; rodzinny przepis na piernikową przyprawę , która jest przekazywana kolejnym pokoleniom wnuczek . Ja dostałam go od mojej babci , a moja babcia od swojej , a dziś przekazałam go swojej wnuczce razem z listem , w którym opisałam jego historię i prośba y przekazała zgodnie z tradycją swojej wnuczce. Mała puchła z radości. 

No i weekend zleciał na świętowaniu i pomniejszych weekendowych zajęciach . udanego tygodnia i trzymajmy się. 

2 komentarze:

  1. Ależ super impreza. I ten rodzinny przepis. I tradycja. Cudowny prezent. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że przepis na przyprawę jest w rodzinie od kilku pokoleń , zwykle dziedziczyły go wnuczki , ale u nas co drugie pokolenie rodziło się żeńskie więc to chyba dlatego. Obiecałam babci podać dalej i podałam . Może wnusia podtrzyma tradycję .

      Usuń