babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 19 czerwca 2020

19.06.2020 Trochę luzu

czyli weekend . Co mnie cieszy , bo ten tydzień był dość zwariowany . Przynajmniej gdy chodzi o pracę . Ale nie jest źle . W domu nie wiem co najpierw do ręki brać , bo to i działka i porządki i sezon imieninowy w pełni . W niedzielę idziemy na imieniny do Szwagroskiej , w środę imieniny mojej matki i urodziny młodszej synowej. No i zwyczajne domowe sprawy . 
Dziś zrobiliśmy większe zakupy , takie na dobre dwa tygodnie . Jutro tylko po pieczywo i owoce na zieleniak się udam i jakiś drobiazg dla Szwagroskiej kupię . Posprzątać też by należało i na działkę by należało i tak dalej i dalej. Wciąż coś do roboty mam . Ale jak to mówią ; grzybów z lasu nie wyzbierasz   ryb z rzeki nie wyłowisz, roboty  nie przerobisz . Tak jest u mnie . Robotę wciąż mam.  
Lenia też mam , szczególnie teraz latem , jak się robi upalnie a upały źle na mnie wpływają. 
     Zakwita mój trawnik -łąka . Całkiem fajnie to wygląda. Na razie mam pogląd na ten przybiurowy. Na działce siałam tydzień później ale pewnie też będzie podobnie . 
Do wyborów coraz bliżej , a chiński wirus nie odpuszcza , ludzie o zasadach już prawie zapomnieli . Czym się to skończy ?  W moim powiecie nadal nie go nie ma poza tymi dwoma przypadkami na początku. Samymi wyborami też się w mieście mało przejmują , jakieś pojedyńcze plakaty wiszą po płotach i to wszystko. 

4 komentarze:

  1. A moją kwietną łączkę zżerają wstrętne, brązowe ślimaki. Zbieram je i wrzucam do strumienia, ale to walka z wiatrakami! Ratunkiem byłby popiół po grillu, ale problem w tym, że ostatnio nikt w pobliżu nie griluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w sklepie ogrodniczym znajdziesz jakiś środek. Ja na krety znalazłam , na bazie lawendy i czegoś tam. Wlałam do dziury i kret sobie poszedł. Może i ze ślimakami tak się da

      Usuń
  2. Z tego ze nie na wiadomości od Ciebie wywnioskowalam ze imprezy rodzinne rozpoczęte. I dobrze trzeba korzystać z wolności póki można. Nie wiadomo jak nam się to Lato ułoży. Buziaki A na ślimaki są takie niebieskie granulki. Kiedyś je używałem. Z dobrym skutkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza była dziś , wczoraj trochę zajęć w nadmiarze

      Usuń