babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 17 czerwca 2020

17.06.2020 Końca nie ma

roboty oczywiście . Dopiero skończyłam pisać kolejne oferty . Po drodze odwiedziłam jeszcze matkę - nie narozrabiała tym razem , o dziwo . A czeka mnie kolejna czyli prasowanie. Mogłabym sobie dziś podarować , ale upał się zrobił a małżonek wciąż jeszcze koszule z długimi rękawami ma pod ręką . Muszę mu wyprasować ze dwie z krótkimi. Swoje bluzki też , bo i ja nie przygotowałam się na upały.  No i tyle na dziś . Praca rządzi.  Kontynuuję dietę . 
Aha, za tydzień lato . Niby za 5 dni ale dla mnie i tak zawsze się zaczyna 24.06 .

5 komentarzy:

  1. Dla mnie też 24 czerwca. A u nas niby gorąco ale szału nie ma. Dziś w cieniu 27 stopni a słońce raz jest a raz za chmurami. I burza przeszła więc się ochlodzilo. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też burzowo i nawet trochę poudawało, że pada

      Usuń
  2. Acha też mnie prasowanie czeka.😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Noc Kupały nas w lato wprowadzi!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należałoby jakoś poświętować ,ale imprezki plenerowe na razie nie dostępne

      Usuń