babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 20 kwietnia 2020

20.04.2020 Pierwszy normalny dzień pracy od dłuższego czasu

Normalny w sensie intensywności , bo przez ostatnie dwa tygodnie to na pół gwizdka jechaliśmy. 
I dobrze. Oby trwało. 
Telewizor , który zamówiłam dla matki już na swoim miejscu i działa. Syn podłączył . Wprawdzie trzeba kupić nową antenę , bo ta stara już mocno zużyta. Babcia zadowolona . 
Popołudnie spędzamy jak zwykle od kilku tygodni ; przed tv i laptopach. To już jest nie do zniesienia. Ile można tak trwonić czas? Dalej sobie dziergam abażur , zostało mi z 10 rzędów . Nabyłam też gazę więc mogę podjąć próbę zregenerowania abażura wymyśloną przez siebie techniką. 
I tak sobie egzystujemy z dnia na dzień ...  Za niecałe 2 tygodnie majówka . Imprezy odwołane , na żadną łazęgę po Dolnym Śląsku się nie wybierzemy , bo branża turystyczna zablokowana , weekend muzyczny w mieście odwołany. opcje na weekend są dwie ; RODOS ( rodzinny ogródek działkowy ogrodzony siatką ) albo remont "jaskini" dziadka czyt. pracowni . Z naciskiem na jaskinię. Po cichu podskubuję już starą tapetę . Aż dziw bierze, że się mężuś jeszcze nie zorientował , że mu ścianę kolo drzwi odziubałam. Trzymajmy się !  

4 komentarze:

  1. A czemu nie wizytą u mnie?
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wciąż jeszcze nie odwołałam czerwca i się nastawiam , że może jednak się uda w czerwcu. Dzięki za zaproszenie!

      Usuń
  2. Tak... ta zelga rygorow oby się nie odbiła. Oni nie mają żadnej koncepcji ochrony ludzi i będą się kręcić wokół swojego ogona. Uważajcie na siebie. Trzymajmy się ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to ujęłaś ; kręcą się koło własnego ogona. Zresztą nie tylko w tej sprawie

      Usuń