babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 3 lutego 2020

3.02.2020 Na melodię

Marka Grechuty "I ty , tylko ty , będziesz moją panią"... I niech mi Mistrz Marek , tam w zaświatach wybaczy tę profanację jego ballady .

"Premier się uśmiecha,
bajki opowiada,
wciska ludziom kity 
i pierdoły gada 
pis tra la la la 
pincetplusa da 
pis tra la la la 
pincetplusa da "

A skąd mi się to wzięło ? Ano , wczoraj słuchaliśmy sobie Grechutę z naszych samograjów, kaseta jeszcze leży obok tv i rzeczonych samograjów . Dziś sobie włączyliśmy tv i tak przy talerzu grzybowej z makaronem pięciojajecznym słuchaliśmy przemówienia premiera z okazji wizyty Prezydenta Francji. A jakże ; bajki opowiadał i plótł jak nawiedzony . No i rymy same mi się w głowie ułożyły. Zastrzegam ; nie umiałam pisać wierszy i po kilku próbach, które sama oceniłam na marne i nie godne uwagi dałam sobie spokój. W/w też nie są lepsze. Musiałam jednak zapisać , bo samą mnie to rozśmieszyło.  To tyle w kwestiach niepolitycznych.

A tak poza tym , to wczoraj nie chciało mi się pisać . Kurowałam się jeszcze trochę , ale przetrzymałam. Nie walnęły mnie wirusy. 
W pracy jak zawsze , było pisania i odbierania telefonów pod grzywkę . Chyba wszyscy ozdrowieli , bo się ożywiło. 
Nie dojechał mój prezent imieninowy od małżonka . Zażyczyłam sobie talerze z motywem drzew bez liści , bo to mój ulubiony motyw . Okazało się po trzech meilach z ponagleniem, że wysłali , ale dopiero dziś . Mam nadzieję, że przynajmniej w całości dojedzie . 
Od jutra mamy wnusię na feriach. Trzeba będzie jej jakieś atrakcje wymyślić . Na pewno zacznę ją uczyć szydełkowania , bo ją to ciekawi ostatnio. Nawet specjalnie dla niej kupiłam szydełko . A co więcej to nie wiem. Sama pewnie coś wymyśli.  

6 komentarzy:

  1. Dobry humor i przyśpiewki o wyczynach władzy, są zawsze w cenie!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi wyszło , ale w ogóle to łapy opadają

      Usuń
  2. Super się uśmiałam , Ty to potrafisz poprawić mi samopoczucie ,dzięki i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa to gadanie może rozśmieszyć chociaż to taki gorzki śmiech . serwis prezentowy pokazać musisz. Porcelana moja miłość. Dobrze że kryzys chorobowy zażegnany i w tle ferie z Wnusią są. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozśmieszyły mnie te częstochowskie rymy ,co mi wpadły do głowy , z tego politycznego gadania śmiać się nie można, bo to jest tragedia dla kraju co się dzieje. Porcelanę pokażę jak dojedzie.

      Usuń