babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 8 lutego 2020

8.02.2020 Dzień muzyczny

jak co sobotę . Słuchamy muzyki . Dziś znów klasyczny rock.  Oczywiście przy domowej robocie.  Mężuś przerzedził swoje zasoby technicznych czasopism . Własnym oczom nie wierzyłam . A jaki przewiew w dziadka  jaskini!  Wynieśliśmy do pojemnika 4 ogromne torby , największe jakie mamy w domu. A tak poza tym to wkurzyłam się rano na zakupach . Objechała 4 cukiernie zanim udało mi się kupić to co chciałam. Wszędzie kilometrowe kolejki . Poroniony pomysł z tymi niedzielami bez handlu. Nigdy takiego wariactwa nie było jak teraz. Ale jednak mam , załatwiłam , roboty mniej.  Resztę mam prawie gotową .  Jutro tylko dokończę  i podam. 
Na imprezce będziemy sami z młodzieżą i wnukami i moją matką . Teściowa już właściwie nie chodzi , przemieszcza się z trudem po domu z pomocą balkonika , a Szwagroska się rozchorowała. I to jak ; po zabiegu usunięcia ropnia na stopie. Coś jej się takiego zrobiło , nie wiadomo skąd . Poszła wczoraj rano do chirurga usunąć . No i owszem usunęli, ale po południu dostała temperaturę , noga ją zaczęła wściekle boleć, poszła jeszcze raz. Dali antybiotyk i przeciwbólowe i miało do dziś być lepiej. Lepiej nie jest , a wręcz gorzej . Zadzwoniła, że nie da rady przyjść , bo nawet butów nie może założyć, noga spuchła , a ropień znów odrasta. Cholera wie jak się to skończy . Nie wiem co jej się przytrafiło, czegoś nie dopilnowali , brudny sprzęt , nie wyczyścili rany jak należy ... Trudno zgadnąć.  Aha , a chirurg na pół etatu - lat 92, bo brak chętnych . Dobra zmiana k...j....mać. 

5 komentarzy:

  1. O służbie zdrowia to już mi się nie chce nawet myśleć!
    Dobrze, że mam rang classic, to można nerwy ukoić!
    Pozdrawianki!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze , na pewno mniej głupot plotą niż w tv . Jak wiesz pracowałam w służbie zdrowia kilkanaście lat i narzekałam . W świetle tego , co dziś się dzieje muszę tamte narzekania odszczekać. Dobrze nie było , ale to co dzisiaj się dzieje to totalne dno.

      Usuń
  2. Jeszcze raz sympatycznego wieczoru. Co się w tym kraju dzieje. I do czego jeszcze dojdzie.**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! lepiej chyba nie myśleć co jeszcze ...

      Usuń