babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 22 lutego 2020

22.02.2020 Sprawy babusine

Sprawa komody obgadana . Lekkiego klina  gościowi znów zabiliśmy , ale mamy swoje wymagania . jego głowa ,żeby zrobić jak chcemy . Inne sprawy jak zwykle . Po południe z wnusią . Odebrałam ją z urodzin u koleżanki i resztę popołudnia spędziła u nas .Rodzice wybrali się na większe zakupy . Robótkowałyśmy sobie razem. Ja odnawiałam mój koszyczek do owoców, wnusia produkowała z modeliny magnesiki na lodówkę . Zrobiła też na prezent imieninowy dla taty podkładkę pod kubek . Oczywiście żeglarską z kotwicą . Nawet jej to fajnie wyszło. 
Jutro znów imprezujemy . 

4 komentarze:

  1. Miłego imprezowania. Wnusia zdolna po babci. Zawsze mówię ze to zygzakiem idzie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę . Za tydzień u nas nocuje więc znów coś będziemy majstrować

      Usuń
  2. Ech, wspominam sobie moje robótkowanie z Wnuczką! Fajne chwile, i nie ich się niczym zastąpić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej z chwil z wnuczętami nie da się niczym zastąpić .

      Usuń