babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 21 lutego 2020

21.02.2020 Ludzie ! Olśniło mnie !

Olśniło i znalazłam mój rysunek komody pod samograja !  A było tak; siedzę sobie ( nie , nie w lodówce jak w kawale) na kanapie, herbatkę popijam i oglądam sobie czasopismo z dekoracjami wielkanocnymi i tak kumam sobie po wolutku , co by tu nowego na święta zmajstrować i oczęta wnusiaczków ucieszyć i nagle mi się moje" coś mi mówi" odezwało. A jsk się odzywa to znaczy, że mam słuchać .Pokazało rysunek leżący za szufladą.  Odstawiłam herbatkę i gazetkę z dekoracjami i lecę do komody . Wyciągam szufladę ; nie ma . Za to znalazły się okulary od 3D . Gdzieś nam się zawieruszyła jedna para . Okazało się ,że spadły. Usiadłam z powrotem na kanapie , ale mi ten obrazek spokoju nie dawał . Za chwilę wstałam i znów do szuflad. Tym razem do tych , co są u dołu witryn z książkami. Otwieram jedną , drugą , ale nic nie widać . No to górną wyjęłam z prowadnic i wyciągnęłam całkiem . No i było ! Leżało , a właściwie stało , opierało się o tylną ściankę a zostało przyduszone szufladami.  Zsunęło się po prostu za szufladę . Najbardziej to się mój małżonek ucieszył, bo nie musi od nowa rozrysowywać. Moje "coś mi mówi" jakieś niespodzianki mi robi . Dawno się nie odzywało i dobrze, bo zwykle jak się odzywa to zwykle się coś ma nie udać . A tym razem w dobrej sprawie , pomocne się okazało . No, to jutro spotykamy się ze stolarzem. 
    A poza tym , byliśmy dziś w przedszkolu u najmłodszego wnusia na kawce z okazji Dnia Babci i Dziadka. Maluchy występowały , tańczyły , mówiły wierszyki i częstowały nas pysznym ciastem upieczonym przez mamy , a na koniec obdarowały mydełkami własnej produkcji. 

4 komentarze:

  1. Okazuje się znowu, że jak człek mocno myśli, to mu wszystko nagle zaczyna się składać!
    Pozdrawianki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat myślenie nie było, czasami tak mam . Coś jak błysk flescha; widzę przez ułamek sekundy jakąś sytuację. Trudno to wyjaśnić, taka przypadłość

      Usuń
  2. Dobrze mieć takie przeblyski. I wszystko się dobrze skończyło. Bez odtwarzania. Imprezy przedszkolne są wzruszające. **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy dobrze . Mam tak od zawsze , ale nie jest to przyjemne jak zobaczysz własny wypadek na przykład.

      Usuń