babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 17 stycznia 2020

17.01.2020 Działo się dzisiaj ...

Już od rana czatował na mnie przed biurem serwis od klimy . Coś nam się z programem stało , a i długo eksploatowaliśmy bez sprawdzania i czyszczenia więc na dziś zostali umówieni. Całkiem mi to z głowy wyleciało . To znaczy nie wyleciało , ale wbiłam sobie nie wiedzieć czemu do głowy, że to za tydzień. Oprócz naszych aut stały jeszcze dwa auta majstrów , gości, których też dzisiaj mieliśmy paru i jeszcze kurierzy z przesyłkami wjeżdżali. Dzień śmieciowy jeszcze przypadał więc i śmieciarka się zameldowała. Gęsto było.  Wypuściłam się na pocztę i drobne zakupy , a potem jeszcze do paczkomatu . Eksperyment będę robić ; kupiłam pół kilo łąki. Znaczy nasion roślin łąkowych na trawnik. Zamierzam przerobić nasz działkowy ,na wiosnę rzecz jasna. No i właśnie mi te nasiona przysłali. Same zalety podobno ; kosić nie trzeba - wystarczy raz na jesieni , pachnie, owady przyciąga , a te wiadomo kwiatki zapylają a pszczółki  miodzik produkują i jeszcze ładnie wygląda i pachnie , bo kwitnie. Pytanie co mi z tego wyjdzie ... 
Na jutrzejszą kolędę chatka ogarnięta ( nie , nie , żadnych szaleństw z miotłą i mopem , to co niezbędne , nie więcej niż na niedzielę ) , koperta z "cołaskami" przygotowana , bo wiadomo , bez koperty się nie liczy , a resztę , czyli stół przygotuję  jutro rano . A po kolędzie tradycyjnie : likwidacja choinki. Sypie się od tygodnia i lekko wyleniała się zrobiła, czas na nią. Szkoda jak zawsze, bo choinki lubimy . Jakimś cudem przetrwała chatka z piernika z przyległościami. Maluchy tym razem nie podjadały . 
Wracam do kalendarza świąt nietypowych . Z ciekawszych dziś Dzień Wszystkich Fajnych.  Powinnyśmy i powinniśmy wszyscy świętować , bo przecież fajna z nas kompania , co - nie? 

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten dzień podoba, mogłyby wszystkie takie być, ale.... to nierealne przecież! za to realnie nie przyjełam wczoraj kolędy. W ubiegłym roku mnie nie zauważono, chociaż mbd oświetlony był od stóp do głów, to w tym roku, zamknęłam wszystko - okna, drzwi, furtkę i bramę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze , w końcu to oni mają iść "między narody" głosić słowo boże . A jak się wywiązują po łebkach , to ich strata i tyle.

      Usuń
  2. To bardzo fajne Święto. Akompania nie tylko fajna ale zacna. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten pomysł łąką na działce wspaniały . Sama bym go powieliła gdybym była w kraju. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że i zacna kompania jesteśmy . Na tę "łąke" wpadłam oglądając program o tym jak w miastach holenderskich ludzie usuwają wąskie paski chodnika tuś przy budynkach i sieją łąki w tych miejscach . Poszperałam trochę i okazało się , że można i u nas , bo nasiona są do kupienia .No to spróbuję

      Usuń