babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 16 stycznia 2020

16.01.2020 Obowiązki

babciowe wykonane .Wnusia dopilnowana . Dziś nie szła do szkoły. Przedwczoraj coś jej zaszkodziło i odchorowała. A może jakaś trzydniowa tzw. grypa żołądkowa albo coś w tym rodzaju . W każdym razie dopadło ją i uniemożliwiło pójście do szkoły. Dziś już zresztą prawie jej minęło . Tylko miałam kłopot z jedzeniem , żeby jej nie zaszkodziło. Zwykle je to co lubi a u nas zawsze jakieś przysmaki mamy w zanadrzu a tym razem się nie dało . Była ze mną w biurze , odrobiła lekcje na jutro , poczytała , pooglądała sobie w necie bajki i dzień zleciał. Rodzice tym razem wrócili dość wcześnie . Synową czeka ponowny przeszczep . Na razie muszą ją przygotować , jednak bez dializowania - tak długo jak się da. Oby i tym razem się udało. No i po raz już nie wiem który , odnowić rentę . Ostatnio i tak był postęp , bo przyznali jej na 3 lata i własnie upływają . Może w sytuacji , gdy czeka na ponowny przeszczep dadzą jej na stałe . Co do tego mam jednak wątpliwości. 
    W kwestii niedzielnego obiadu z okazji dnia babci i dziadka rodzinka zgodnym chórem zażyczyła sobie rosołku z domowym makaronem . No to co było robić, babcia wyruszyła rano na targ i kupiła kurczaka . A w sobotę będzie produkować makaron w ilości na kompanię wojska . Bo wiadomo o co chodzi , wcale nie o rosół tylko o makaron.  

6 komentarzy:

  1. Ale jaka to przyjemna robota jest, dla Dzieci, Wnuków i Was!!!
    U mnie będzie rolada z mielonego i grzybów A potem szarlotka z lodami!
    To się trzymajmy Babciu Haniu, aby nam się wszystko udało!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To za Was babcia Lucia kciuki potrzyma bo tylko życzenia od Wnuka przyjdą . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo pójście do szkoły dla dziecka to na pewno jest pewnego rodzaju stres. Ja jestem zdania, że warto aby dziecko było w szkole również ubezpieczone. Już nawet czytałem wpis na temat NNW szkolnego https://kioskpolis.pl/jakie-swiadczenia-mozna-uzyskac-z-nnw-szkolnego/ i ja myślę, że trzeba je mieć.

    OdpowiedzUsuń