babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 11 stycznia 2020

11.10.2019 Sobotnio

"Maniek' odkurzał , a ja w tym czasie wysprzątałam kuchnię i zrobiłam przepierki. Fajnie mieć w domu robota.  Nawet igliwie  wymiótł z pod choinki.  Dzień zaczęłam po staremu , od zakupów. Ludzi w sklepach tyle , że przejść nie można . Lodówkę jednak zapełniłam więc na najbliższe dwa tygodnie mam załatwione, zostaną jedynie bieżące; pieczywo , owoce . Takie tam . 
I dobrze. ostatnio gryzie mnie robienie zakupów. Nigdy za tym nie przepadałam jakoś szczególnie , ale z wiekiem mi się pogłębiło.
     Smoko-dinozaur i jajo gotowe. Całkiem udane. Chyba na emeryturze będę dorabiać produkowaniem przytulanek i maskotek . Kolej na ulubioną bohaterkę wnusi. 

4 komentarze:

  1. No to czekam na fotki. Dorabianie na emeryturze przytulankami to doskonały pomysł. Chociaż jak się prawnuki posypią to z czasem może być ciężko. 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki będą . Chciałam nawet dzisiaj wstawić , ale zostawiłam kabelek w biurze wiec pochwalę się jutro.

      Usuń
  2. Jak dla mnie tak taki "Maniek" lepszy niż żywy Maniek;)

    OdpowiedzUsuń