babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 8 stycznia 2020

8.01.20120 Sprawy babusine

Kilka , drobnych i powtarzalnych jak większość dni w roku.  Nie mniej wszystko wróciło do normy i dobrze. Za dużo tego dobrego . Lubię jak sprawy są pod kontrolą. 
Czapeczkę mężusia nasz znajomy dziś oddał i bardzo przepraszał . Znów się uśmialiśmy. 
Za oknami prawie wiosna . Śniegu ani śladu , temperatury na plusie , a to przecież środek zimy . Pokręciło się wszystko nawet w pogodzie . Wolałabym jednak żeby było jak na tę porę roku przystało; trochę mrozu i trochę śniegu . Ale dzień się już odrobinę wydłużył. Około 16.00 kiedy wychodzimy z biura jest jeszcze jasno.  Jeszcze trochę i będziemy wstawać za dnia a nie w nocy. Jedyne czego nie lubię w zimie to wstawania po ciemku. 
Wczoraj zrobiłam przegląd mojej bielizny , no i wyszło mi ,że wypadałoby coś nie coś wymienić . Przynajmniej ze dwa biustonosze i kilka par majtek. Muszę się za czymś sensownym rozejrzeć . 
Znów mam babciowe zadania ; jedno już wykonałam ; szydełkowy pokrowiec na długopis w kształcie ludzika-drzewka , ulubieńca wnusi z drugiej pasji czyli filmów fantazy( na pierwszym miejscu smoki - niezmiennie ) . czeka na wykonanie maskotka Wonder Women - ulubionej superbohaterki.  Na razie sobie obrazki z netu pościągałam . Spróbuję wydziergać na szydełku . Może mi się uda. 


2 komentarze:

  1. Na pewno się uda. Przecież .Ty masz " złote rączki". :)

    OdpowiedzUsuń