babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 9 stycznia 2020

9.01.2020 A już było tak spokojnie

i bez większych problemów . Sprawdziłam dziś rachunki matki , no i znowu to samo. Narozrabiała. Wyciągnęła całą emeryturę , zabrakło środków na opłacenie czynszu za mieszkanie . Jak zadzwoniłam i próbowałam jej to uświadomić, to się znów na mnie obraziła. Wydrukowałam ostatnie 3 miesiące z banku i ze spółdzielni mieszkaniowej  , żeby miała porównanie i jutro do niej pojadę. Może jak zobaczy na własne oczy na papierze to do niej dotrze, w co zresztą wątpię. No cóż ... Nie po raz pierwszy . 
Tak poza tym pozałatwiałam dziś sprawy u księgowych i jak zwykle obie z synową miałyśmy mnóstwo do pisania czyli standard. Chłopaki jak zwykle biegają z jednej roboty na drugą żeby skończyć jak najszybciej ubiegły rok, bo tegoroczne tematy czas zaczynać . Czyli ruszyliśmy już pełną parą , a to dopiero drugi tydzień roku. 
Zamówiłam już włóczkę na maskotkę dla wnusi . Takie małe motki , ale zależało mi , żeby były jednego gatunku , żeby nie różniły się grubością ,bo źle się robi. No i nie miałam odpowiednich kolorów , chociaż włóczek mam sporo . Jak dojedzie to od razu zabiorę się do pracy.  

4 komentarze:

  1. I tak się zdstarza w temacie opieki nad starszymi osobami. A maskotka wyjdzie z pewnością super ku radości Wnusi i chwale talentu Babci.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem , ale myślałam ,że przynajmniej ten temat udało mi się rozwiązać . No i się nie udało . Na razie wyszła inna ; dinozauro-smok . Jeszcze jajo - kosmetyczkę muszę mu dorobić . Tak mnie wczoraj naszło i przed chwilą wlaśnie skończyłam stwora .

      Usuń
  2. Kochana! Czy to tylko demencja, czy coś gorszego, nie wiadomo! Ale początki tego są, i trzeba się liczyć z tym, że nie będzie lepiej, ale tylko gorzej! Życzę Ci dużo sił i cierpliwości! Nie będzie łatwo, niestety!
    Dlatego dla Ciebie kilka ton Ciepłego z Puchatym ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście demencja i na razie w niewielkim stopniu , adekwatnym do wieku , badania tak wykazały. Za ciepłe z Puchatym dziękuję ! Buziaki!

      Usuń