babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 26 lipca 2019

26.07.2019 Nie wiem od czego zacząć

Może tak; wszystkim Aniom i Haniom tu zaglądającym najlepsze życzenia ! 
Znów piątek, tydzień nam zleciał nie wiedzieć kiedy , od poniedziałku chłopaki idą na urlop. I dobrze niech sobie odpoczywają . Te upały nie sprzyjają pracy . Kto może to na zielonej trawce siedzi - tak umownie zielonej , bo wszystko wypalone słońcem.  Pod koniec dnia pracy obcięłam lawendę . Suszy się w garażu . Jest tego spory kartonik. Hurtowo poduszki na mole będę szyć. 
Po pracy wybraliśmy się z małżonkiem na zakupy. Skorzystaliśmy z okazji . W CCC przeceny i promocje. Kupiliśmy 3 pary butów w cenie półtorej.  Dwie pary dla małżonka i jedną dla mnie . Akurat  ja nie specjalnie potrzebuję , ale 3 para była za 1grosz , no to wybrałam sobie sandałki. Poza tym zrobiliśmy zakupy na jutrzejszą imprezkę .W sklepach ze wszystkim już jesiennie i przybory szkolne się pojawiły.  Jutro jeszcze tylko wpadnę do lidla po mini - lody dla dzieciaków i upiekę bułeczki drożdżowe. Zapowiada się fajne popołudnie . 


4 komentarze:

  1. Miłego wypoczynku ,u nas tydzień babciowania .

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich sandałków grzech byłby nie kupić. Jak widać przybory szkolne to lato powoli odchodzi. I nic dziwnego. Rok już mamy z górki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki wygodne, włożyłam dziś do pracy.

      Usuń