babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 17 czerwca 2019

17.06.2019 Miałam dziś co robić



pisania mnóstwo , ale obrobiłam się nawet na górkę. Zastanawiam się co będę robić jutro . Jak znam życie to się znajdzie i to dużo . Oprócz tego co zwykle wypada pomiędzy 18 a 20 każdego miesiąca .
     Lodówka matki działa , jak się okazuje i dobrze . Pewna nie byłam ,że wszystko z tym w porządku . Ma już swoje lata więc jak padnie to się nie zdziwię .Należy tego się spodziewać. To samo zresztą dotyczy mojej zmywarki , wiekowa jest , prawie 24 lata sobie liczy więc spodziewać się muszę końca. Jak na razie okazała się nie do zajechania . I niech tak zostanie , bo dziś już takich solidnych sprzętów nie robią. 
   Gablotka na kamienie już na ścianie , częściowo już nawet udekorowana kamieniami. Będzie więcej , ale po święcie , bo stojaczki dopiero się robią . 
   A za trzy dni, kalendarzowe lato . To właściwe z nocą świętojańską za kolejne trzy . 


4 komentarze:

  1. Mimo wszystko nie lubię tej daty. Dnia nam będzie ubywać.
    Czekam na gablotkę w pełni zagospodarowaną. Powoli z tą pracą zawodową. Jest czas wakacji. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje wakacjami ale nam nie odpuszcza. Jest robota , to trzeba ją robić zwłaszcza, że nic nie wskazuje , że koniunktura potrwa. Może rok, góra dwa . Należy korzystać

      Usuń
  2. Żaden z obecnie kupionych sprzętów nie wytrzyma 10lat bez naprawy, a co dopiero 24 lata. A niby coraz lepsze technologie produkcji. Akurat.
    Przypomniałaś mi o nocy świętojańskiej... U nas ma być z tej okazji jakąś impreza, na powitanie lata.
    W takie upały jak teraz warto się trochę oszczędzać, robota nie zając:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi po głowie, żeby na Lednicę pojechać na noc świętojańską albo nad Wartę do pobliskich Pyzdr. Tam zwykle coś sie dzieje z tej okazji , ale pytanie czy nas upał nie zmoże.

      Usuń