babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 13 listopada 2018

13.11.2018 Kilka spraw babusinych

Dziś moja wnusia skończyła 9 lat. Urodziła w się 13 , w piątek o 13.00 . Prezent i buziaczki dostała już wczoraj ; dwugłowego smoka ze smoczej bajki i sukienkę na dokładkę . Bo babcia uwielbia kupować jej ciuszki.
Czego to ludzie nie wymyślą ; dziś światowy dzień placków ziemniaczanych . Takie ciekawostki znajduję czasem w moich wnętrzarskich czasopismach. 
Dziś prawie listopadowo. Prawie , bo jednak temperatura raczej na początek października, a nie listopad mimo deszczu i szarych chmur nad miastem. 
Stał się cud jednego razu , mój mężuś już pomyślał o prezentach gwiazdkowych . Chyba też muszę pomyśleć . Mam już wprawdzie upatrzony , ale jeszcze nie zamówiłam. Może już powinnam ? 
Chyba znów wyprzedziłam epokę ; wymyśliłam sobie na dekorację świąteczna szkocką kratkę i co widzę ? Pojawia się w tegorocznych dekoracjach. Nie po raz pierwszy mi się tak udało. 

3 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze dla Wnusi. Mnie też tak się zdarza. Zwl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciekl mi komentarz. Zwłaszcza kiedy szyłam . Czasem wymyslalam coś co potem wchodziło w modę. A szkocka kratka bardzo ładna w Święta. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje w imieniu wnusi. Ja zwykle z czymś takim wyskoczę w mieszkaniu albo dekoracjach , na modzie nigdy się nie znałam i nawet nie próbuję do tego podchodzić

      Usuń