babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 7 września 2018

7.09.2018 Długi dzień

dzisiaj . Ale tak jest zawsze jak się kilka spraw nałoży. A tym razem się nałożyło. Załatwiłam sprawy leasingu choć nie całkiem . Pracują nad ofertą vip czyli dla bardziej wymagających klientów. My tam nie zbyt wymagający ale jesteśmy długoletnim klientem banku więc się starają . I dobrze.
   Około 15.00 pojechaliśmy z mężusiem do firmy mojej przyjaciółki . Bardzo się ucieszyłam ze spotkania . Pogadałyśmy trochę , pośmiałyśmy się , powspominałyśmy . E. nic się nie zmieniła ; wciąż jest taką samą ciepłą , pogodną i otwartą na ludzi osobą jaką pamiętam z LO.  Za wiele niestety nie dało się zrobić z jej problemem telefonicznym z powodu niedogadania się wykonawców i operatora telekomunikacyjnego ale mężuś przynajmniej doradził . 
Na tym jednak dzień pracy się nie skończył , przynajmniej dla mężusia. Pojechał do jeszcze jednego klienta i nadal go nie ma . 
A poza tym , uroczyście zapowiadam ; jutro nigdzie nie jadę , nie pilnuję żadnych dzieci , nie zaglądam do ogródka tylko sprzątam . I niech mi ktoś spróbuje przeszkodzić !

4 komentarze:

  1. Zabrzmiało stanowczo a więc niech nikt się nie waży przeszkadzać. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę . Nikt mi nie przeszkadzał to sprzatanie szło.

      Usuń
  2. wypelnione dni... u nas juz tez i to bardzo... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń