babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 2 września 2018

2.09.2018 Zaległe fotki i nie tylko

Czemu weekend zawsze jest taki krótki ? Jakimś cudem zawsze okazuje się zbyt że zbyt szybko minął . Wczoraj znów zaliczyliśmy wyprawę z wnuczkami. Tym razem najmłodszy został w domu . Na zabawy w akwaparku jeszcze trochę za mały . O Termach Maltańskich już kiedyś pisałam , o parku zabaw też więc powtarzać się nie będę . A byliśmy po raz drugi , żeby ucieszyć wnusię . Ucieszyliśmy oboje.
Młodsza młodzież obchodziła wczoraj 11 rocznicę ślubu ... Jedenastą ! Czas biegnie nieubłaganie . W środę my będziemy świętować trzydziestą siódmą!  
Do jesieni zaledwie 22 dni a temperatury wciąż letnie choć już bez upałów . Dzień jednak wyraźnie krótszy . Niebawem zacznie się czas robótek, książek i płonących świec i pachnących herbatek. Lubię tę porę roku. 
Kilka fotek poniżej . Z wyjątkiem tych łazienkowych . Te pokażę jak już będzie szafa i szuflady , a to już na dniach . 
Mój nowy jesienny nabytek , zapewniam ,że ładniej wygląda w realu.


A to moje znalezisko , o którym niedawno pisałam - betonowy orzeł 




Moje "nostalgiczne " czajniczki - na razie jeszcze niezagospodarowane , ale wkrótce nadrobię



I plac zabaw dla dzieci , fotek mam  więcej ale widać osoby a wiecie ; ochrona danych i te rzeczy 


2 komentarze:

  1. Żakiet wyglada ciekawie. Taki dwufakturowy. Czajniczki super. Mialam taki podobny czerwony z jakims nadrukiem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktura jest ta sama , rózni się deseniem . No i dużo w nim zieleni i morskiego a to jest to co lubię

      Usuń