babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 14 września 2018

14.09.2018 Mam to z głowy

Leasing znaczy . Szczegóły dopięte, umowa podpisana , wpłatę zrobimy w poniedziałek . I teraz pozostaje czekać na telefon z salonu w sprawie odbioru.  
Przynajmniej jedna sprawa mi odpadła. Za to nazbierało się mnóstwo nowych. Na szczęście już nie tak wymagających . Takie zwykłe ; kosztorysy , wyceny , zamówienia itd.  
Jeśli chodzi o plany na najbliższy weekend to jednak porządki w sypialni. Na szaleństwa ogródkowe umówiłam się ze starszym synalkiem na przyszłą sobotę.
Sprawy nie załatwione tego lata :
- ani jednej zrobionej dekoracji i robótki 
- materac z małżeńskiego łoża nie wyprany 
- wycieczek rowerowych nie zaliczyliśmy 
- działki nie ogarnęłam w takim stopniu jak zamierzałam 
- na "agatowe lato" nie pojechaliśmy 
- porządki w garażu i piwnicy nie zrobione 
-krzesło ludwikowskie nie dokończone 
-porządek w szafach nie zrobiony 
i jeszcze parę innych , pomniejszych ...
Po części z powodu remontu, po części z powodu upałów. Tak wyszło ; może jesień będzie bardziej sprzyjająca pod tym względem . 
Meżuś wkręca się w klimaty wnętrzarskie ; kombinuje jak zmajstrować lampę do salonu . Mamy kłopot , bo przerobić oświetlenie  trzeba , a w sklepach trudno coś sensownego znaleźć , bo wszystko na wysiegnikach , a nasze mieszkanie ma 2,45 na wysokość . 


2 komentarze:

  1. Oj tam... przyjdą jesienne wieczory i nadrobisz z zapasem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń