babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 17 maja 2018

17.05.2018 Wykończyły mnie procedury

sławetne RODO. Pisałam dziś procedury i klauzule na nasz użytek. Po 3 godzinach nie wiedziałam jak się nazywam , po kolejnej musiałam przerwę zrobić , bo przestałam kumać co się w koło mnie dzieje. Jakieś szaleństwo . 
Tak w ogóle to panika dziś wśród przedsiębiorców . Wszystko za sprawą ustawy , która po jutrze wchodzi w życie , a o której nikt nie wiedział , nie była nawet opublikowana na stronach rządowych . Tego nie wiem na pewno, bo nie widziałam , ale niemal co dziennie czytam jakieś przepisy prawne i na nią nie trafiłam ( a uchwalono podobno 2 lata temu) więc chyba coś w tym musi być . Dziś napisał o tym Dziennik Gazeta Prawna a za nim wszystkie portale internetowe . Rzecz polega na tym ,że jak po 2011 roku jakiś przedsiębiorca zarejestrowany w Centralnej ewidencji Działalności Gospodarczej nie wprowadził peselu , to automatycznie wyleci z rejestru , co jest równoznaczne z tym ,że nie wolno mu dalej prowadzić działalności .No i się zaczęło; telefony w urzędach robiły się czerwone , w biurach oblężenie , na stronę CEiDG wbić się za nic nie dało . I nie było sposobu, żeby to jakoś sprawdzić.  Udało mi się pół godziny temu . Na szczęście mamy wprowadzony , zrobiłam to przy okazji jakiegoś wyciągania zaświadczenia . A tyle gadają o ułatwieniach dla przedsiębiorców. 
      Temat , który wczoraj nas wkurzał , dziś się wyjaśnił . Kontrakt aktualny , chcieli się jeszcze spotkać i ponegocjować . Na rozmowę pojechał mężuś i jak to on , trochę za bardzo poszedł na ugodę, ja bym aż tyle nie odpuściła , ale i tak jest dobrze. 
     Dziś przerwa w robotach. Odebraliśmy zamówiony bojler i pojechaliśmy kupić jeszcze parę rzeczy niezbędnych przy remoncie . Jutro spotykamy się z majstrem od płytek, a w poniedziałek ruszamy z robotami . 
Sezon truskawkowy trwa ; objadamy się .

2 komentarze:

  1. TRUSKAWKI I KONTRAKT WIADOMOŚCI Z CYKLU POZYTYWNYCH. MIŁEGO WEEKENDU CHOCIAŻ PEWNIE BEDZIE PRACOWITY. :***
    Wleciały mi duże litery przepraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi , wielkość liter w sumie mało ważna. Weekend będzie bardzo pracowity a w poniedziałek już się melduje hydraulik, dopiero będzie !

      Usuń