babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 12 maja 2018

12.05.2018 Kawał dobrej roboty

za nami.  Rano zaczęłam od zakupów . Oczywiście  nie odmówiłam sobie roślinek do ogródka przybiurowego . Kupiłam dwa okazałe krzaczki szałwi i kilka szaro-białych roślinek o nazwie starzec. Pojechałam posadzić i przy okazji na moją starą-nową działkę po rabarbar i konwalie. Szybko sie uwinęłam z tym wszystkim i już o 11.00 jechaliśmy do zaprzyjaźnionej firmy handlującej kotłami , grzejnikami itp akcesoriami żeby zamówić bojler. Zamówiliśmy i jeszcze nam obiecali super cenę ( porównałam w sklepach i necie ) , specjalnie dla nas . To samo wyszło z preparatem do usuwania emulsji . Pojechaliśmy po drodze  zapłacić za materiały budowlane na magazyn i przy okazji zapytałam o taki preparat . Okazało się ,że jest to kosztowne, ale zdecydowaliśmy się na zakup jednej puszki, żeby sprawdzić czy zadziała i znow to samo ; cena specjalna dla zaprzyjaźnionej firmy.  Jak to dobrze mieć układy ... Bez przesady , my też dajemy naszym klientom rabaty , a że to nasi klienci to się zrewanżowali. 
Po obiedzie ruszyliśmy do demolki.  Mężuś zrywał płytki młotem udarowym , a ja wynosiłam gruz. W koszyku , takim jak na grzyby. Więcej i tak nie dałabym rady , bo gruz ciężki . Z mieszkania do śmietnika i z powrotem na pierwsze piętro. Jakieś 100m + 40 schodów.  Lepsze jak siłownia. Została nam jeszcze jedna ściana i rozbicie zabudowy wanny.  Podłogi zostają . Nie ma potrzeby ich rozbijać, bo mamy sporą róznicę poziomów między kuchnią a łazienką i postanowiliśmy wyrównać do poziomu kuchni. majster orzekł, że da radę to zrobić . 
Jestem zakurzona i zmęczona , małżonek tak samo , ale większość roboty mamy z głowy . W tygodniu pozostaną jakieś poprawki - resztki zaprawy , jakieś odpadające fragmenty tynku i zeskrobanie farby i mogą wchodzić fachowcy . 
      I to by było tyle na dziś . Jutro pewnie się nie ruszymy , po takim wysiłku , ale najważniejsze, że daliśmy radę .
     Pogoda letnia , zimni ogrodnicy w tym roku zaspali.

2 komentarze:

  1. To jutro dzień odpoczynku. Zasłużony. Alez tempo. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewaga w sprzęcie , zwykłą młotowiertarką walczylibyśmy z tydzień

      Usuń