babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 26 lutego 2018

26.02.2018 Sprawy babusine

Mróz ! -13 , słońce i lekki wiatr.  Dziwna ta zima , ale to już pisałam . Mnie tam nie wadzi , wolę to niż "koło zera" i mżawkę na przemian z deszczem . 
W pracy bez szaleństw . Roboty chwilowo zwolniły, nie da się w tej temperaturze za dużo zrobić na zewnątrz, siłą rzeczy ograniczyły się do wewnętrznych . Do miasta też tylko na chwilę wyskoczyłam, a to tylko dlatego,że bankomat w pobliżu naszego biura nie działał. 
Obdzwoniłam majstrów od płytek z ogłoszeń w miejscowym tygodniku. Z jednym się na jutro umówiłam , na oglądanie i wycenę , z drugim się umówię jak dostanę wycenę od tego jutrzejszego , trzeci liczy . Zobaczymy. Na razie wybieramy sie do projektantki , żeby nam pomogła rozmieścić płytki. 
A tak poza tym , czytam książkę . Jak wszystkie książki o średniowieczu  i dynastii Piastów fascynująca . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz