babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 23 października 2017

23.10.2017 Dziś zwyczajnie i spokojnie

żadnych szaleństw . I dobrze. Trochę mnie ten remont zmęczył . No cóż swoje lata mam . Po jutrze babciuję . Będzie wnusia na noclegu jak co miesiąc . 
Ochłodziło się . Po wczorajszym deszczu zdecydowanie wieje chłodem . Za kilka dni trzeba będzie wskoczyć w cieplejsze płaszczyki . I fajnie, bo polubiłam moją zielono- granatową kurteczkę ze sklepu z modą włoską i chętnie znów ją ponoszę. No i chyba przeproszę mitenki, bo nie lubię jak mi ręce marzną . 
Popołudnie w domu i wstyd się przyznać , na kanapie , ale czy ja w końcu wciąż muszę pracować ? 
Dokończę dziś narzutkę , a w każdym razie podciągnę znów kawałek. Wczoraj nawet nie wzięłam do ręki. Zostało mi już nie wiele. 
I to tyle , nic ekscytującego , ale i takie dni są potrzebne. 

2 komentarze:

  1. Bardzo potrzebne są takie dni. Bez nich zapracowałabys się na śmierć. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj też sie nie przemęczam ,bo dzień jakiś senny

      Usuń