babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 27 lipca 2016

27.07.2016 Sprawy babusine

W pracy normalnie . Zapłaciłam rachunki jak co miesiąc , te domowe też ( wciąż mam to wrażenie ,że świat się składa tylko z płacenia rachunków) , zrobiłam chłopakom wypłaty , wysłałam listy , odebrałam i wykonałam mnóstwo telefonów , choć i tak mniej niż w inne dni. 
Wieczorem pojechałam do starszej młodzieży do domu nakarmić rybki. Skończyło się wymianą wody w akwarium pod dyktando synalka . Jedna rybka padła i trzeba było zrobić po niej porządek. 
W Kraju wizyta Papieża Franciszka . Mam mieszane uczucia . Obawiam się ,że jego nauki zostaną wysłuchane i zapomniane natychmiast gdy tylko opuści naszą ziemię albo co gorsze wykorzystane w jakichś niecnych celach politycznych a NE dopiero teraz pokaże swoją " prawdziwą twarz". 

2 komentarze:

  1. Generalnie w telewizji wloskiej malo o wizycie papieża w Polsce. wakacje i terroryzm dominuja a właściwie w odwrotnej kolejności. Buziaki . juz czwartek i zaraz masz zasłużony weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nic dziwnego , to tylko u nas wielka sprawa . Weekend pewnie znów będzie pracowity jak wszystkie ostatnio.

      Usuń