babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 22 lipca 2016

22.07.2016 Sprawy babusine codzienne

Dziś 22 lipca , niegdyś święto państwowe , obecnie  dzień jak co dzień , a dziś w tym konkretnym 22.07.2016 -tym czarny dzień  polskiego parlamentu . Z powodu tej ustawy o TK.  Cóż ...
W nocy mieliśmy problem z teściową . Ciśnienie 230 na 100 . Męzuś zawiózł ją do szpitala , trochę po pierwszej . W szpitalu na badaniu , wyszło jeszcze migotanie komór. Dostała jakieś zastrzyki i odesłali do domu choć zastanawiali się nad zostawieniem w szpitalu. A dzisiaj dzwonimy do niej co kilka godzin , załatwiliśmy jeszcze wizytę domową naszego lekarza rodzinnego. Po jego wizycie sprawa się wydała ; Babcia wzięła mniej leków niż miała przepisane . Nie wiemy dlaczego , twierdzi ,że się dobrze czuła i uważała, że akurat teraz ich nie potrzebuje ale może po prostu zapomina ? Zwykle opiekuje się nią Szwagroska , bo razem mieszkają , ale jest w sanatorium . Miała wracać we wtorek, ale po telefonie od mojego mężusia postanowiła skrócić pobyt. Oczywiście do pracy jechaliśmy nie wyspani , bo małżonek wrócił sporo po trzeciej. Taka kolej rzeczy . Niedługo mnie też to czeka z moją matką . 
Z okiem synalka nieco lepiej , ale wciąż jeszcze go boli. 
Jutro impreza imieninowa. Prezent dla synowej dojechał . Dla mężusia kupiłam . Dla dzieciarni miałam już wcześniej . Ostatecznie synowe postanowiły zamówić pizze , a ja mam coś upiec i zrobić sałatkę . Może być . Kupiłam dziś trochę napojów , bo zapowiadają upalny dzień , jutro przywiozę jeszcze owoce i warzywa a potem już tylko przygotuję co trzeba i nakryję stół . 

4 komentarze:

  1. Kiedy Rodzice nam się starzeją tak to wygląda. Impreza tuż tuz. Udanych imienin, urodzin i co tylko Ci tam wypada. :)***

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że ja czasami sobie myślę, że jednak los nie dał mi możliwości opieki na Rodzicami, i czuję się z tego powodu jakby niepełna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,ze nie powinnaś . Przez wiele lat opiekowałaś się zupełnie obcymi ludźmi, zapewniałaś im ciepło i wsparcie - może to jakaś rekompensata, a może tylko namiastka . Ale co ja mogę o tym wiedzieć .

      Usuń