babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 maja 2016

22.05.2016 Niedzielnie

czyli spokojnie i bez pośpiechu. Prawie skończyłam pudełko , jeszcze warstwa lakieru i gotowe . 
Oczywiście niedziela nie upłynęła mi tylko na obijaniu się. Przerzuciłam znów szafy , tym razem definitywnie na letnio. Od jutra mają zapanować letnie temperatury.  Oby utrzymały się przez cały tydzień . 
Projektantka podesłała nam wizualizację biurowej łazienki. Bardzo ładnie to wyszło . Raczej zaakceptujemy . 
A poza tym spokojny wieczór z gotycką muzyką w  tle i kieliszkiem winka. 

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za pogodę. U mnie wieje sirocco. Nie lubię go. Spala wszystkie rośliny. Przynosi zły nastrój. Z pełnią tworzy straszliwa pare. Dobrze, że w Polsce go nie ma. :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taka ładna nazwa tego wiaterku. Mój starszy miał kiedyś auto VW model scirocco.

      Usuń