babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 14 marca 2016

14.03.2016 Sprawy babusine

Pracowe szaleństwo przekroczyło dziś wszelkie granice . I to by było na tyle . Poza tym wystawiłam dziś pierwszą z trzech faktur za kontrakt. I bardzo dobrze , bo zaraz jak wpłynie zapłata rozliczę się za materiały z dostawcami. Umówiłam się wprawdzie na dłuższe terminy ale nie lubię za długo czekać z płatnościami . Następna faktura pójdzie za tydzień , a ostatnia po zakończeniu robót. 
Rano kiedy podjechałam do biura zaczepiła mnie mieszkanka z bloku na przeciw mojego biura . Dotąd widywałam ją czasem z daleka  idącą do parku albo bawiącą się na balkonie z wnuczkiem . " Dzień dobry - powiedziała- ja mieszkam tu na dole na przeciw , jak tak pani podjeżdża rano , to można na panią ustawiać zegarki " . Podziękowałam jej za dobre słowo . W życiu bym nie pomyślała, że jestem aż tak punktualna. 
A poza tym przyszły dziś domki z kredkami i farbami, które zamówiłam na Zająca dla wnucząt. Ładnie wyglądają. Myślę, że dzieciakom będą się podobać.   

2 komentarze:

  1. A dla mnie Twoja punktualność to oczywista oczywistość. :) Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywistość mówisz ? A ja mam wrażenie,że ciągle z czymś nie wyrabiam i wciąż mi czasu brakuje.

      Usuń