babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 16 lutego 2016

16.02.2016 Ale dzień ...

niby taki zwyczajny , ale zawalony tematami . Wszyscy biegamy z obłędem w oczach , mnie nie wyłączając, choć to zwykle ja jestem najbardziej ogarnięta  z wszystkich i dyryguję tym cyrkiem na spokojnie. Ale to znaczy ,ze póki co , praca jest . 
Nasz starszy wnusiu ma dziś urodziny . Skończył 5 lat ! Już pięć !  Rośnij zdrowo Kochany Wnusiu i poznawaj świat i spełniaj swoje marzenia ! Odwiedził nas dziś w biurze. Jechał z mamą i braciszkiem na zakupy . Dałam mu parę złotych na coś słodkiego , a w niedzielę dostanie urodzinowe prezenty.
Moje mięsko udało się wyśmienicie . Długi pobyt w lodówce mu nie zaszkodził.  Jedzonka na dobre 2 tygodnie i to zdrowego. 
Dzwoniłam do brata mojego ojca . Samopoczucie ma nieco lepsze niż przed kilkoma tygodniami kiedy rozmawialiśmy , ale przeszkadza mu przymusowe bezrobocie  ( ma 78lat ) i jeszcze półtora roku temu pracował . Obgadaliśmy nasze rodzinno - kronikarskie tematy i trochę politykę . Wierzy w NE . Dziwię się i nie zgadzam , ale , ma swój wiek , żył w innej epoce , niech mu będzie. Nie spierałam się z nim za nadto bo i po co. 
Przyszły wiosenno-letnie katalogi Cellebes , ale nic szczególnego . Nie zachwyciły mnie tym razem. 


5 komentarzy:

  1. Sto lat dla Wnuka!!!
    Ja właśnie kupiłam szynkowar i szukam sprawdzonego przepisu. Czy mogłabyś Haniu podzielić Twoim przepisem ? Za pierwszym razem nie chciałabym eksperymentować. Może na emaila mssf@op.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz . Zaraz napiszę .

      Usuń
    2. p.s. Dziękuję za życzenia w imieniu wnusia .

      Usuń
  2. Niech Wnusio a właściwie już Wnuk ma szczęście w życiu i niech duży rośnie.
    Czasami sa takie zwariowane dni i nawet osoby opanowane dopada gorączka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wnusia . Buziaki na drogę do Kraju!

      Usuń