babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 30 listopada 2015

30.11.2015 Znów impreza w perspektywie

Chrzciny maluszka . Termin wyznaczony na sobotę 12 grudnia.  O 18.00 ceremonia w ich miejscowym wiejskim kościółku , kolacja w restauracji pod miastem. Kreację na tę okazję mam , choć nie wiem czy akurat czarny to najbardziej odpowiedni kolor , ale może włożę bardziej wieczorową w kolorze jeżynowym i skórkowe bolerko . 
Wnusia sama własnoręcznie napisała list do Gwiazdora . I to bez błędów , choć trochę krzywo ; no ale to drobiazg , dopiero zaczęła się uczyć i rączka jeszcze do pisania nie wprawiona ale już sam fakt , że to zrobiła się liczy . Puchnę z dumy babciowej. Kiedy to zdążyło wyrosnąć , przecież dopiero co woziliśmy ją w wózeczku a tu już samodzielnie pisze. 
Dzień minął na pisaniu papierków w pracy i domowych zajęciach po pracy. Byłam na małych zakupach w lidlu , ale i tak skończyło się na gadżetach świątecznych. Kupiłam dwa filcowe koszyczki , wykorzystam je do zapakowania kilku świątecznych przysmaków dla babć i zielone wstążki . W tym roku planuję dekoracje w kolorze zielono - biało - srebrnym . Co mi z tego wyjdzie to się okaże. 
Prace przy kominku dobiegają końca . Pomalowałam ostatnią warstwę . Jak wyschnie przykręcimy do ściany i będzie gotowe. 
   

7 komentarzy:

  1. Pozdrawiam Haniu:-) Moja chrześnica idzie we wrześniu do szkoły. Też nie wiem, kiedy to zleciało. Właśnie po dzieciach widać najbardziej, jak ten czas leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj mssf ! Cieszę się ,że do mnie zaglądasz.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa jestem Twojego kominka i podziwiam Cię , za doprowadzenie projektu do końca . Brawo dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś doprowadziłam do konca ostatecznego . Z pomocą mężusia ale jest !

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa jestem Twojego kominka i podziwiam Cię , za doprowadzenie projektu do końca . Brawo dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wnusi. Kolory dekoracji piękne. Na zdjęcie kominka też czekam. Ja muszę zdążyć z dekoracją na 8 grudnia bo tu tak jest. Aniołki muszę wyprać i nakrochmalić. Ale jak wyślę książkę to będę mieć więcej czasu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki zrobiłam i jak tylko znajdę chwilkę na obrobienie to zaprezentuję . Puchnę z samozadowolenia ,że mi to wyszło.

      Usuń