babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 11 maja 2015

11.05.2015 Babusinych spraw kilka

Wczoraj totalne lenistwo . Nic nam się nie chciało. Odwiedziła nas młodsza młodzież . Wnusiu był grzeczny i  wspaniale się z nami bawił , a braciszka lub siostrzyczkę zaczyna być widać . Synowa się zaokrągliła. 
Dziś jak zwykle , mnóstwo pracy. Chłopaki siedzą w biurze i przygotowują się do wielkiego dnia .Jutro prezentacja naszego sprzętu w samym VW. Nawet jak nie wybiorą naszej oferty , to i tak musimy wypaść bardzo profesjonalnie. 
A poza tym wymieniłam moje pięciozłotówki od paru miesięcy zbierane do puszki po kawie - całe 2 tysiące. I zaczynam od nowa. 
Przy okazji pobytu w mieście zrobiłam małe zakupy. Mężusiowi kupiłam letnią koszulkę a sobie torebkę - koszyk w kolorze czerwonym ( wciąż zgodnie z założeniami) , przewiązaną kokardą w białe groszki. Myślałam o kapelusiku do kompletu ale model , który mi się spodobał był trochę za mały . Może znajdę coś później. 
Bawię się w detektywa ; tropię taksówkę, którą wracałam do domu z klasowej imprezy - ostatnia szansa,że znajdzie się mój pierścionek . 

4 komentarze:

  1. Hania groszki w modzie więc kapelusik jak najbardziej. A co do pierścionka to tylko święty Antoni. Buziaki . nawet mój kolczyk znalazł w ogrodzie a co dopiero pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wznoszę modły i obiecałam coś do skarbonki , może najpierw powinnam coś wrzucić ? Bardziej liczę jednak na to,że w końcu dopadnę taksówkarza i wypytam

      Usuń
  2. A wiesz, że ja też kiedyś tak oszczędzałam, jak Ty! Bardzo skuteczny ten sposób! Pewnie znowu przyjdzie do tej metody mi wrócić! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuteczny , jeszcze jak ! Już trzy razy puszkę opróżniłam.

      Usuń