babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 3 lutego 2015

3.02.2015 Do czego to wszystko zmierza ???


W Kraju zadyma przed kompanią węglową wywołana przez związkowców , tuż za granicą wojna , minister spraw zagranicznych klepie głupoty prowokując najbliższego sąsiada z którym układy i tak są marne, a rolnicy wyciągają łapę do Państwa po kasę blokując drogi Jon Deerami ( traktor , który kosztuje prawie milion złotych, gdyby ktoś nie wiedział)... Gdzie są granice absurdu ? Miałam rację parę lat temu kiedy w jakiejś dyskusji na temat mentalności i natury Polaków powiedziałam ,że jesteśmy narodem anarchistów , ściągając tym samym na siebie wszelkie gromy . Toż to jakąś wojną pachnie ... ( obym w złą godzinę nie chlapnęła ) .  
    Takiej anomalii pogodowej nie pamiętam ; dziś w środku dnia świeciło słońce i padał śnieg. W ogóle sypnęło trochę śniegiem ale raczej śladowo . Na normalną zimę się nie zanosi. Krzaczki w zdłuż dojazdówki do biura nadal kwitną na różowo.
    Dopadł mnie katar . Nie pamiętam kiedy tak mi z nosa leciało jak dziś . Co tam , przyszło to i minie.Ale do pracy zapału dziś nie mam. W pracy po woli kończymy stare tematy , a nowe się  mnożą. Miałam dziś mnóstwo spraw w mieście , ale i tak połowy nie zdążyłam . Musiałoby mnie nie być w biurze ze trzy godziny. Dokończę jutro. I może w końcu kupię wycieraczki do mojego auta , bo ciągle albo zapominam , albo nie mam czasu . 
A poza tym , na wystawach sklepowych robi się czerwono . Martwy sezon w handlu ożywiać  czas zacząć - Walentynki blisko.  
                                                Uwaga : chwalę się bransoletką 

               Nie zbyt dobrze widać szlif na tym fiołkowym tle .




                     

    A to znalazłam na Fastrydze jako prezentację możliwości włóczki . Ładne, choć kolory nie moje ale sam wzór ciekawy. Taka narzutka na chłodniejsze wiosenno - letnie wieczory. Kusi mnie żeby sobie taką wydziergać. 






2 komentarze:

  1. Hania , Bransoletka cudowna... co do narzutki fajna ale ja bym wydłużyła do talii.
    Sytuacja w kraju i na Ukrainie mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę ,że dłuższa byłaby lepsza . Z drugiej strony widuję jakieś obrazki modowe właśnie takie - krótkie pelerynki. A poza tym im dłużej patrzę na włóczkę tym bardziej mam ochotę zrobić sweterek .Na pewno będzie bardziej przydatny niż peleryna

      Usuń