babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 4 lutego 2014

4.02.2014 Sprawy babusine jak zwykle

Imprezka udana. Wszyscy się najedli , synalkowie w szczególności , na kuchnię mamusiną łasi . Pączki się udały pod każdym względem i po raz pierwszy nie zostały wszystkie pożarte - zrobiłam aż 55 sztuk , to rady nie dali..





 Sałatka z kaszy gryczanej , z przepisu z pudełka super. Nie spodziewałam się ,że będzie taka pyszna. Wpadli też teściowie młodszego . Posiedzieliśmy do 23.00 sącząc winka różnych gatunków. Nawet moja matka z niczym durnym nie wyskoczyła , co jak na jej możliwości jest i tak zadziwiające. 
Aranżacja stołu skromna tym razem , ale i tak wyszło ładnie, choć użyłam codziennej zastawy , a nie tej świątecznej ( z lenistwa zresztą , bo nie chciało mi się wyjmować z szafy ) .




A prezent od mężusia przyszedł jak zwykle do biura ; piękny , szlifowany kwarc dymny w ciężkiej srebrnej oprawie . Do pracy się raczej nie nadaje - nie zbyt praktyczny , ale do wielu moich ciuchów będzie pasował idealnie . Kolekcja się powiększyła tym samym . Na fotce wygląda, że jest czarny , a faktycznie bardzo ciemny brąz.   Marzył mi się taki . 



 Tak poza tym zapowiada się pracowity miesiąc. Nowe kontrakty , na razie na etapie dogadywania szczegółów , kolejne rodzinne imprezki i pilnowanie dzieci w sobotni wieczór i noc. Już widzę co się będzie działo. Maluchy odkryły  nową bazę ; pod łóżkiem babci i dziadka.. Świetnie się tam bawią . Wygląda na to,że nie wiele z moich planów na zimowe dni wyniknie, przynajmniej w lutym. 
W końcu dotarła do mnie zamówiona książka pani Cherezinskiej . Problem w tym ,że nie za bardzo mam teraz czas na czytanie , ale już mnie nosi , doczekać się nie mogę .  
 

4 komentarze:

  1. Piekny prezent... Tez lubie ciezkie srebro.... a baza pod lozkiem zawsze wskazana. Stol przesliczny we fiolkowym kolorze. Serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny , a będzie jeszcze piękniejszy kiedy srebro lekko spatynuje. Lubię takie ściemniałe srebro , prawie nigdy nie czyszczę biżuterii - jednym wyjątkiem , rodzaju bransolety połączonej łańcuszkami z pierścieniami , ale to akurat najlepiej prezentuje się błyszczące

      Usuń
  2. Piękny prezent. Pączki sama bym zjadła. Dobrze, że przyjecie się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pączkami trochę roboty jest , ale w sumie bardzo łatwe do zrobienia.

      Usuń