babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 14 stycznia 2014

14.01.2014 Zaszalałam ...

kupiłam dla wnusiąt elementarz Falskiego . Dokładnie taki z którego ja uczyłam się w klasie I . Co prawda nudziłam się przy tym niemożebnie , bo idąc do klasy I umiałam już biegle czytać i pisać - sama pisałam i nawet adresowałam listy do babci  ale elementarz pamiętam . Kupiłam trochę przez sentyment , ale czas dzieci zacząć literek uczyć , bo wnusię już zerówka w wieku lat pięciu obejmuje. Wnusia umie już się zresztą podpisać imieniem . Jeszcze koślawo i nieporadnie ale jest jedynym dzieckiem w swojej grupie , które samo podpisuje obrazki. A wnusiu bardzo lubi książeczki więc i jego zacznę wciągać w naukę pisania.
W ogóle zakupowo szaleję . Zaczęłam od prezentu imieninowego dla starszej synowej -wymyśliła sobie góralską chustę - jako dodatek do skórkowej kurtki na wiosnę . No to jej zrobię przyjemność. Wybrałam w kolorze modrakowym . Prawdę mówiąc samą mnie taka chusta kusi  - miałam taką , ogromną , którą mogłam się cała owinąć , kiedy skończyłam LO i zaczęłam policealną, zapomniałam jej zabrać jak wyprowadzałam się na swoje i nie wiem co się z tym dalej działo , może leży gdzieś w szafie matki .- ale wybrałabym czarne tło. To podobno bardzo modne ; "  my Słowianie" i te klimaty. Póki co kupiłam sobie buty na spacery kijkowe i dżinsowe leginsy . I nie zdążyłam już wejść do kolejnego sklepiku , ale koszulkę dla mężusia wypatrzyłam.Jutro nadrobię . Mam już auto. Od wczorajszego wieczoru. Jaka to wygoda i luz .  

2 komentarze:

  1. Fajnie sięczyta o sukcesach Wnuków. To najbardziej człowieka w pewnym wieku cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hania wpisy twoje pelne babcinej dumy i slusznie i jak milo to sie czyta. Ja tez mialam taka chuste tylko ja z lekka zmodernizowalam:)**

    OdpowiedzUsuń