babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 22 grudnia 2013

22.12.2013 Kawał roboty

odwaliliśmy z mężusiem od wczoraj. Mężuś sprzątanie , ja po części też sprzątanie, trochę prania , gotowanie na dzisiejszy obiadek ( pyszny wyszedł, choć tylko takie coś z niczego) , rano reszta zakupów i porządki w biurku . Nazbierało mi się tyle papierów ,że szuflady się nie domykały.  Po mojej ostrej interwencji się domykają , ale reszta powierzchni biurowej wymaga sprzątania . Na razie to nie wykonalne, dopóki leżą jeszcze materiały na dalsze inwestycje.  Mężuś od rana na awarię pojechał do Środy . 
Na koniec ustawiliśmy i ubraliśmy choinkę . Od razu też zapakowałam prezenty . Całkiem przypadkowo wyszła mi stylizacja jak ze świątecznej kartki ; rozłożysta choinka z mnóstwem kolorowych bombek i światełek, wokół różnej wielkości paczki przewiązane czerwonymi kokardami i siedzący na kartonach miś. 
W mieście już stoi Szopka , choć traci trochę na uroku z braku śniegu. 
Dziś kończyłam wczorajsze tematy . Wyprasowałam 16 koszul mężusia , w tym cztery wyjściowe, szyfonowe firanki z sypialni i adamaszkowy obrus na Wigilię. Lubię prasować , ale taki zestaw to stanowczo przesada. Próbuję też od rana ratować chatkę z piernika. Niestety nie wiem czy mi się uda, bo czasu mało , lukier długo zasycha. Upiekłam też cynamonowe gwiazdki ( tak, tak - te z 1918 roku , z przepisu mojej babci) . Zrobiłam z nich choinki do "aniolkowa ". Bo będzie jeszcze dekoracja dla dzieci ; " aniołkowo " . Wykorzystam chatkę jeśli uda się ją uratować . Jeśli nie to będzie tylko aniołkowy las.
        
                              W mieście świąteczna Szopka cieszy oko







Tak wyglądała choinka wczoraj zaraz po udekorowaniu 


A tak dziś w trakcie dokładania kolejnych paczek  







A na koniec z misiem 


4 komentarze:

  1. Ho ho... to Gwiazdor sie napracowal. A ja oprocz misia, wypatrzylam " butelke". Wesolych Swiat haniu i calej Twojej Rodzince...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luciu, butelka jest szczególna .prawdziwy szampan z Szampanii, który dostaliśmy od naszej siatkarskiej drużyny w podziękowaniu za sponsoring. Doszły jeszcze trzy inne- też firmowe . Pod choinką stawiamy też prezenty, które dostajemy od innych . To już tradycja u nas. Potem po świętach dzielimy się z pracownikami.

      Usuń
  2. Ale milo. A też widzę że jesteś fanką szarego papieru do pakowania podobnie jak ja. Pięknie. Spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanką nie koniecznie. Co roku coś innego wymyślam . Kiedy nie było maluchów i choinki były jednobarwne , zwykle pakowałam prezenty pod kolor ozdób. W tym roku wymyśliłam szary papier i biało-czerwone wstążki. Dobrych Świąt Karolino .

      Usuń