babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 30 września 2013

30.09.2013 Telewizor

właśnie nabyliśmy nowy . Wszystkomający . Na razie mnie przeraża ilość funkcji . pocieszam się tym, że ma komendy głosowe i zamiast używać touchpada i pilota będę do niego gadać. No chyba,że się skumał z komputerami i nie będzie chciał mnie słuchać ( bo kompy mnie nie słuchają ) . Jakaś supernowoczesna technologia , sprzęgi do internetu , czyta wszystkie możliwe nośniki ,ma jakieś 3D,jakieś smart tv,  może robić za monitor ,można jeden program oglądać na ekranie , drugi w sąsiednim pokoju na np. laptopie albo tablecie czy smartfonie  i nie wiem co tam jeszcze . W komplecie dostaliśmy 4 pary okularów 3D . Do mnie jedank z tego wszystkiego przemawia pobór prądu - tylko 56 watów  ( stary , poczciwy grundig 130 , co w czasie kiedy go kupowaliśmy , a było to jak wchodziły telewizory z płaskim ekranem, było szczytem nowoczesnej technologii ) i bardzo elegancki designe.  Mężuś zaszalał i jak już się zdecydował ,że kupi to kupił wypasiony. No to będziemy oglądać i oglądać - jak rozgryziemy działanie tego ustrojstwa 

1 komentarz:

  1. No moze on jeszcze ujawni jakies inne przydatne zdolnosci... np: kluski umie robic albo kwiatki podlewa na wyjezdzie. Super, ja tez lubie sprzety z mozliwosciami:)

    OdpowiedzUsuń