babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 25 września 2013

25.09.2013 Smutno

Smutno mi dzisiaj , od kilku godzin. Urwałam się z biura żeby załatwić sprawy w mieście i odebrać po drodze buty od szewca , no i rzuciłam okiem na wystawę kwiaciarni . Na szybie wisiał nekrolog . Moja koleżanka z liceum. Dobra koleżanka . Lubiłyśmy się . Niestety , ani słowa o tym ,co było przyczyną . Jeszcze na początku września dostarczała mi przesyłki  - pracowała na poczcie jako kurier . Nie mogę pójść jutro na pogrzeb . Dzień mamy popaprany wszyscy . Mężuś odbiera mamę ze szpitala, ja mam pod opieką wnusię i muszę ją odprowadzić do przedszkola , chłopaki w rozjazdach. Wszystko akurat w porze kiedy wypada pochówek . Nie dam rady . , choćbym chciała. .. Trudno , pomodlę się w jej intencji.
Jakiś zły czas . Trzy znajome osoby w jednym miesiącu ...




1 komentarz:

  1. Tak dawno tu nie była! Tydzień? A tu tyle nowego, życie z odchodzeniem, na przemian!
    Jesiennie! Ech!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń